Friday, May 25, 2012

'Aku Ada, Kau Ada' .. takda kan ! :)

Assalamualaikum !
hai ! :) nak hupdate cepat-cepat ni sebenarnya.
sebab lepas ni, nak packing barang-barang lagi -.-
hoke. tadi, aku blogwalking then terbaca blog sis nisa kay.
nah link dia ~
http://www.nisakay.com/
entry latest dia pasal cita <aku ada, kau ada>
ahaha. first time aku dengar tajuk cita tu, terus gelak.
tajuk cita cam nak cari gaduh jaa =..= aku ada, kau ada ?? takdaa kan !
hoke. yang membuatkan aku eksaited semacam je nak tengok
cita ni SEBAB diorang berlakon kat KOKOREA tuhh !
haa. hamek kau. caps lock aku bagi -.-
*nak menunjukkan bahawa aku memang tak sabar 
sangat nak tengok cita niy. panggg ! -..-"
pelakon-pelakon cita tu dak Shaheizy Sam * eh eh. selamba badak je aku panggil Shaheizy Sam tu budak. eh. tak ! tak ! it supposed to be UNCLE SHAHEIZY SAM :)
auntie Liyana Samsudin and uncle Kamal Adli. =D
* hahah. bajet muda sangat lettew. padahal dah 18 pon ~
cita niy dah mula ditayangkan kat wayang.
so, sapa-sapa yang interested in Korea tu pegi la tengok
dalam cita niy jugak pelakon-pelakon dia menari + menyanyi tauu !
exactly like Korea lahh ! :))
filem niy jugak ada elemen muzikal + elemen ala-ala Kpop :)
menurut Sis Nisa, she said elemen kpop yang dia dapat lihat
dalam cita niy ialah
when watak utama lelaki drive keta mewah pegi kolej, cara pemakaian
yang stylo habiss and watak utama mendapat perhatian gadis-gadis 
kat kolej. eh eh ! dah macam cita Boys Over Flowers tu kan ! kan !
wawaaa ~ sukaaa ! :DD
tapi kan muka uncle Shaheizy Sam tu tak sama dengan Lee Min Ho ponn -.-
ahaha. takpaa. at least, filem niy shoot dekat Korea and ada elemen Kpop 
dah membuatkan aku cukup teruja cam nak histeria jaa -..-!!













so, selamat menonton yer.
siryes aku cakap, cita niy cam best je ..
tengok trailer pon cam lawak jaa.
nak sinopsis, google sendiri hoke :)
nak tengok trailer, youtube sendiri hoke :))
kita malas nak tulis panjang-panjang lam belog kita :p
haha. 
hoke, its time for packing now !
few hours left sebelum pergi berjuang dan berbakti untuk ibubapa dan negara.
*cewahhh ! ayat kemain -.- padahal nak masok matrik je pon =D



No comments:

Post a Comment