Sunday, April 8, 2012

assalamualaikum cinta ,, waalaikumussalam rindu

assalamualaikum semua !
ulang sekali lgi. assalamualaikum cinta , waalaikumussalam rindu !
for those yg dah tengok 7 petala cinta mesti tau dialog tu kan.
well, aku pon baru je tengok sebenonya. bagi sapa-sapa yg dah tengok, amacam? best tak cita tu?
bagi aku .. well ! apa-apa yg masuk belog aku ni semestinya besttt la kan !
haha. aku niy jenis clumsy sikit, so bila tengok cita tu, aku tengok cpat-cpat. ye lah, tak sabar nak tau saidatul amira [ ehh ! tak . tak . tu nama kawan aku =,=" ] saidatul nafisa tu kawen dengan sapa .
tup tup aku tau saidatul nafisa tu kawen dgn attar tu jugak !
memang frust menonggeng le aku. aiseh, apasal aku pulak yg frust ?
nanti dulu. baca dulu apa yg aku nak tulis k :)
aku tak best le bila tengok ada watak yang tup tup last sekali kecewa. siryes tak best !
perasaan simpati aku memuncak especially watak tu baik + innocent pulak. memang tak adil la kan.
for example, dalam cita 7 petala cinta niy, watak aki Hamka ( Fizo Omar) tak kawen pon dgn Saidatul Nafisa ( Shima Anuar) tu. padahal, dia kan tunang Saidatul Nafisa tu. maybe, pengarah tu nak sampaikan pada kita semua yang jodoh tu hak Allah. so, kita sebagai hambaNya kena redha dengan ketentuanNya.
as conclusion, aku redha dengan kesudahan cita niy walaupun tak menepati cita rasa dan kehendak aku.
kahkahkah [ apa kes kau redha-redha niy. tak payah. ko tak redha pun ending cita niy tetap mcm tu jugak =..=" ]

wuit wuit ! lawaaa kan diana amir tu . cheq sukaaa :))






" assalamualaikum semua. nama sy diana amir. sy bangga skali dpt masuk dalam belog
purpleberryveronica niy w'pon nama blog niy ntah pape. hihi *gelak sopan*
sila undi sy dalam AJL 10 tahun akn datang yaa "







diana amir with 'takde nama' :))
padahal aku tak tahu pon nama mamat niy hapa .__.
aku pernah tengok diorang dalam cita <cinta buat emelda>
not bad lah cita tu .. sebab ada the pretty miaaa !! =)




hmm .. btw, dak Mat Haron Mustapha tu menang ABPBH lah semalam .
eh ! tak . tak . dak Aaron Aziz lahh.
tak baik tau sesiapa yg ckp nama aaron aziz tu mat haron mustapha :))
[ padahal masa first aku dengar nama aaron aziz tu mat haron, aq terus terguling atas lantai gelak sambil menekan perut. adoyai ! kelakar gila kot. hakhakhak ! ]
tak pasal-pasal nanti peminat fanatik dia kejar aku dengan bom atom -..-!!
apa pon, tahniah and big clap to him. he deserves it :DD
oke lah. ciaooo ! bye bye .

No comments:

Post a Comment